اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

 

به اعتقاد کارشناسان ، دلایل متعددی برای عدم موفقیت ویندوز 8 مایکروسافت وجود دارد. یکی از این دلایل ، حضور رقبای قدر و بیشتر از همیشه در صحنه رقابت سیستم های عامل است. در این مقاله با تنی چند از این دشمنان که به ریختن خون ویندوز 8 تشنه اند آشنا خواهیم شد. این مقاله حاوی دیدگاه شخصی نویسنده آن یعنی استیون ووگان نیکلز است که راه دشوار پیش روی مایکروسافت برای ارائه ویندوز 8 را بررسی می کند.



ادامه مطلب ...


 

برخی از نرم افزارهای همیشگی ویندوز مانند Calculator در ویندوز 7 دستخوش تغییرات زیادی شده اند. اما کمتر کسی متوجه تغییرات و امکانات جدید ماشین حساب داخلی ویندوز 7 می شود. مایکروسافت امکانات بسیار کاربردی و جذابی را به این نرم افزار اضافه کرده است تا نیاز کاربران به ابزارهای متفرقه را مرتفع کند. در این مقاله 5 قابلیت جدید و جذاب ماشین حساب ویندوز 7 را معرفی می کنیم.



ادامه مطلب ...


مطمئناً تا به حال محصولاتی که هم تبلت و هم کامپیوتر باشند را دیده اید. اما این بار لنوو محصولی به نام Yoga را با این خصوصیت به نمایشگاه CES آورده است. اولترابوک و تبلت در محصولی تجهیز شده با ویندزو 8 مایکروسافت.

 



ادامه مطلب ...


تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید تلفن های هوشمند را از نظر اندازه با یکدیگر مقایسه کنید؟ سایت Phone-Size به خوبی این کار را برای شما انجام می دهد. در این سایت لیستی از تلفن های هوشمند مشهور وجود دارد و با انتخاب آنها می توانید اندازه شان را با یکدیگر مقایسه کنید.

 



ادامه مطلب ...


بازار شایعات جدیدترین موبایل هوشمند سامسونگ همچنان داغ است و هر روز خبرهای تازه ای در خصوص Galaxy S III شنیده می شود. سامسونگ در سال اواخر سال گذشته اعلام کرد تبلت 4G و گلکسی اس سوم را در سال ۲۰۱۲ معرفی خواهد کرد. پس از آن شایعاتی در خصوص عرضه آن در نمایشگاه موبایل بارسلون (اواخر ماه جاری میلادی) منتشر شد. اما هفته گذشته این شرکت رسما اعلام کرد که گلکسی اس سوم در نمایشگاه موبایل بارسلونا رونمایی نمی شود . واقعا حوصله آدم سر می رود از این همه داستان های مختلف. اما مطمئنا تا زمان عرضه این اسمارت فون، این شایعات پایان نخواهند یافت

 



ادامه مطلب ...


در ویدئویی که منتسب به شرکت نوکیا است، جو بلفیور (Joe Belfiore) جزئیاتی را در رابطه با سیستم عامل ویندوز فون ۸ که قرار است به زودی منتشر شود در اختیار عموم قرار داده است. از مهمترین قابلیت های Windows Phone 8 می توان به پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای و اجرای کدهای C و ++C اشاره کرد جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.



ادامه مطلب ...


 

گروه تحقیقاتی Crittisicm مدت زیادی را صرف بررسی سیستم عامل های موبایل کرده است. این گروه با بررسی دو سیستم عامل پرطرفدار iOS و Android به این پرسش که کدام یک از این دو سیستم عامل بیشتر هنگ می کند پاسخ داده است. گروه تحقیقاتی Crittisicm همچنین اعلام کرده که این تحقیقات بر روی تعداد زیادی از دستگاه های مجهز به سیستم عامل Android و iOS انجام گرفته و نتیجه نیز جالب از کار در آمده است. چراکه نشان می دهد نسخه های جدیدتر سیستم عامل ها حین اجرای برنامه، بیشتر از نسخه های قدیمی تر، دچار مشکل می شوند.



ادامه مطلب ...


شاید شما هم مانند اکثر افرادی که از کامپیوتر استفاده می کنند گرفتار کند شدن سیستم و کاهش کارایی آن شده باشید ، مثلاً زمانی که ویندوز، شما را بیش از حد معمول برای بوت شدن معطل کند و یا هنگامی که می خواهید یک درایو را باز کنید زمان زیادی طول می کشد تا باز شود ، همگی نمونه هایی از کاهش سرعت دستگاه می باشند. در بسیاری مواقع اولین چیزی که به ذهن خطور می کند تعویض ویندوز است. البته این کار در اکثر موارد مشکل را حل می کند اما گاه شاید احتیاجی به این کار نباشد و از طریق راه های آسان تری بتوان سرعت دستگاه را افزایش داد.

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 20 / 11برچسب:, :: 21:27 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

پس از شایعات و گمانه زنی ها و حتی خبر های آقای بالمر درباره ویندوز ۸، بالاخره مایکروسافت پیش نمایش اولیه ویندوز هشت را رسما در کنفرانس D9 منتشر کرد تا همگان از ظاهر و قابلیت های جدید نسل بعدی ویندوز اطلاع یابند. رئیس بخش ویندوز، استیون سینوفسکی اظهار داشت:”ما سعی کردیم، با ویندوز هشت تصور شما را نسبت به نحوه کار با یک PC تغییر دهیم.” البته در مورد ویندوز ۸ بودن این نسخه، باید بگوییم که این یک اسم موقتی است و ممکن است تایید بشود یا نشود! …



ادامه مطلب ...


 

شرکتمایکروسافت در جدی‌ترین اقدام خود برای ترغیب کاربران به کنار گذاشتن سیستم‌عامل ویندوز ایکس پی و استفاده از ویندوز ۷ اعلام کرد که تنها ۱۰۰۰ روز به پایان پشتیبانی از این سیستم‌عامل باقی مانده است و کاربران باید هرچه سریع‌تر آن را کنار بگذارند.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 17 / 11برچسب:, :: 20:8 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

افراد زیادی از خیلی تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر که برای اکثر مردم خصوصآ جوانان بسیار بدیهی و جا افتاده است ، بی اطلاع هستند و در دنیای مجازی اینترنت ممکن است با اصطلاحات و مواردی روبرو شوند که آنها را دچار سردرگمی یا مشکل کند.

در ادامه به توضیح برخی از نکاتی می پردازیم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند. اگر از کاربران تازه کار رایانه و اینترنت هستید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت بخوانید. 



ادامه مطلب ...


جمعه 12 / 11برچسب:, :: 15:58 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

این روزها جدیدترین پروژه مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ غوغا کرده و اخبار بسیاری از سایت‌های بزرگ و کوچک در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است. چند هفته پیش نیز نسخه‌ای از این سیستم‌عامل جدید در اختیار کاربران قرار گرفت که موجب شد طرفداران بسیاری را در ابتدای کار به خود جلب کند و سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف نیز به انتشار تغییرات، امکانات جدید و ترفندهای این سیستم‌عامل جدید بپردازند.

 

 



ادامه مطلب ...


 

ما در این مقاله به چند نکته ی جالب توجه درباره ی تاریخچه ی ۲۴ ساله ی ویندوز در تمام طول عمر آن از Windows 1.0 تا Windows 7 اشاره خواهیم کرد.

 

ادامه مطلب را مطالعه کنید .

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 10 / 11برچسب:, :: 15:13 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 

 بسیاری از اسامی آیکون های درون کنترل پنل، اسامی منوها و گزینه های آن و چیزهای زیاد دیگه در رجیستری ویندوز تعریف شده اند. 

کافیه شما بدونید در کدام قسمت رجیسری تعریف شدن و برید اونها رو تغیر نام بدید یا نام فارسی براشون بگذارید . لذا توی این آموزش می آموزید که به چه شکل می توانید برخی از قسمت های ویندوز را فارسی کنید یا اینکه تغیر نام بدهید.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.