اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

 

شرکت ژاپنی سونی که در نمایشگاه فناوری CES 2012  در بسیاری از حوزه‌ها فعال بوده و آخرین محصولات خود را که با آخرین نوآوری‌ها و فناوری‌ها و زیبایی‌ها درآمیخته را به نمایش گذاشته در حوزه دوربین‌های دیجیتال هم بیکار نبوده و مدل اسپرت دوربین فیلم‌برداری Bloggie با قابلیت فیلمبرداری فول HD را به معرض نمایش گذاشت.



ادامه مطلب ...


 

 

دوربین های عکاسی همانقدر توانا هستند که صاحبانشان تخصص دارند، اما اگر بخواهید عکس های فوق العاده بگیرید نیازی به طی نمودن دوره های آموزشی پیشرفته ندارید. در ادامه 5 توصیه مهم و ارزشمند عکاسی را آموزش خواهیم داد که با بکارگیری آنها می توانید آثار شگفت انگیزی خلق کنید. این راهنما برای افرادی که با دوربین معمولی موبایل خود عکاسی می کنند تا عکاسان مبتدی که از دوربین های DSLR استفاده می کنند، کاربرد دارد.

 



ادامه مطلب ...


شرکت نیکون در نمایشگاهی در فرانسه طرح اولیه چند دوربین دیجیتالی را به نمایش گذاشته که نشان می دهد در آینده ممکن است با چه دوربین هایی سر و کار داشته باشیم. تصویر بالا یکی از همین دوربین ها است. که از تعداد زیادی توپ تشکیل شده که می تواند از زاویه های متعددی عکس بگیرد. نیکون می گوید این دوربین «جو» صحنه را ثبت می کند. باید ببینیم که تصویر نهایی چه چیزی از کار در می آید.

 



ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 13:36 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

این روزها ابزارها و راه های زیادی برای گرفتن عکس پانوراما وجود دارد، در نمایشگر CES امسال نیز جای این تکنولوژی خالی نمانده است.

این تصویر ساز ۳۶۰ درجه ای Tamaggo دوربینی است که میتواند تصاویر پانوراما را برای شما به ارمغان بیاورد و دیگر برای سر هم کردن تصاویر، زحمت کارهای نرم افزاری نخواهید داشت چرا که خود دوربین تمام مراحل کار را انجام می دهد.



ادامه مطلب ...


دوربین‌های DSLR انتخاب بی‌چون و چرای عکاسان حرفه‌ای هستند. این دسته از دوربین‌ها دنیایی متفاوت از دوربین‌های دیجیتال معمولی دارند و عملکرد و کیفیتی باورنکردنی فراهم می‌کنند، هر چند برای تهیه آنها باید هزینه قابل توجهی پرداخت کنید.



ادامه مطلب ...


سال 2012 تقریبا به پایان رسیده و بیشتر مطالب زومیت هم در مورد جمع بندی های سال 2012 است. این بار نیز چند نمونه از جذاب ترین عکس های گرفته شده در سال 2012 را برای شما در یک مقاله جمع آوری کرده ایم. این عکس ها مجموعه ای هستند از طبیعت، حیوانات انفجارها و …

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.