اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

(پردازنده ۸۰ هسته ای هم آمد)
تا به حال عادت داشته ایم که پردازنده های مورد استفاده مان همیشه یک هسته ای باشند . این بدان معناست که این پردازنده ها تنها دارای یک موتور بودند و کل تلاش سازندگان آنها هم متوجه افزایش کارآیی و توانایی همین یک هسته بود.
یکی دو سال پیش دو غول سازنده پردازنده های رایانه ای – اینتل و AMD – از دستیابی به فناوری ساخت پردازنده های دو هسته ای خبر دادند این بدان معناست که دو موتور بر روی یک پردازنده کوچک نصب می شود تا کارآیی آن به نحو چشمگیری افزایش یابد .

 



ادامه مطلب ...


جمعه 12 / 11برچسب:, :: 14:44 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

در این مقاله قصد داریم، به مهمترین مسائل در خصوص معماری این پردازنده ۴۸ هسته‌ای، بپردازیم.



ادامه مطلب ...


جدیدترین چیپست AMD، مادربورد ترکیبی از فاکتورهای پایداری، کیفیت و کارآیی است که تمامی انتظارات کاربر خود را به خوبی برآورده می‌کند.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.