اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

 

 

در کنفراس خبریی که در سانفرانسیکو برگزار شد گوگل بصورت رسمی قابلیت جدید مرورگر وب Chrome را معرفی کرد. گوگل اعلام کرد که امکان جستجوی صوتی را برای کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها اضافه کرده است. از این پس کاربران می توانند از طریق Google Chrome جستجوی صوتی داشته باشند و موارد مورد نیاز خود را از طریق میکروفن و صدا در موتور جستجوی گوگل بیابند.

 



ادامه مطلب ...


 

این یک روتر خانگی است که امکانات فوق العاده ای به شبکه بی سیم خانه شما اضافه خواهد کرد. اول از همه این روتر مجهز به یک پورت USB 3.0 است که از فناوری به نام اشتراک ابری دی لینک استفاده می کند.  



ادامه مطلب ...



پس از یک روز خسته کننده روی کاناپه لم داده اید، حس و حال بلند شدن از جای خود را ندارید، کنترل از راه دور را از گوشه ای پیدا کرده، چراغ آشپزخانه را خاموش می کنید، اجاق گاز را کم و زیاد کنید، ماشین لباس شویی را روشن کنید، سینمای خانگی را روشن کرده و از دستگاه پخش کننده فیلم مورد علاقه خود را پخش می کنید و از زندگی کمی لذت می برید! اینها خواب و خیال نیست، رویایی است با نام اندروید در خانه که در حال آزمایش های اولیه می باشد و قرار است که تا پایان سال در خانه های شما باشد! 



ادامه مطلب ...


طی روزهای گذشته شاهد کاهش کیفیت اینترنت و قطعی‌هایی در برقراری ارتباطات در برخی مناطق بودیم به نحوی که قطعی‌های مکرر باعث بروز اختلال در فعالیت کاربران بوده است؛ شرکت‌های اینترنتی این مشکل را متوجه شرکت ارتباطات زیرساخت می‌دانند و شرکت ارتباطات زیرساخت هم با ابراز بی‌اطلاعی اعلام می‌کند که این موضوع به شبکه زیرساخت مربوط نیست.



ادامه مطلب ...


 

Amit Singhal یکی از مهندسان گوگل در وبلاگ خود تایید کرده که برخی شرکت های تجاری و افراد تلاش می کنند نتایج جستجوگر گوگل را دستکاری کنند تا لینک های مربوط به سایت های وابسته به آنها در صفحه اول نمایش داده شود و این در حالی است که بسیاری از این سایت ها تبلیغاتی بوده و فاقد نتایج مفید و قابل استفاده برای کاربر هستند.به گفته وی، علیرغم تلاش گوگل، حذف این لینک های مزاحم از نتایج جستجو به علت پیچیده تر شدن تکنیک های به کار رفته برای فریب این موتور جستجو کار دشواری است….



ادامه مطلب ...


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش صد برابری پهنای باند اینترنت با هزینه یک ودو دهم میلیاردلار در آینده نزدیک خبر داد . . !



ادامه مطلب ...


عرضه تبلت ۴G امسال و تبلت Galaxy S III در سال آینده کمپانی سامسونگ



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 17 / 11برچسب:, :: 20:53 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 

اینترنت، این پدیده ای که تمام زندگی ما رو در بر گرفته، و شاید کمتر از 10 سال باشه که وارد زندگی ما شده باشه ولی تونسته تمامی کارها و رفتار ما رو تحت تاثیر قرار بده. در زیر با 7 مورد از عجایب این دنیای عجیب آشنا میشیم ! 



ادامه مطلب ...


اينترنت به بزرگ‌ترين «ماشين رهگيري اطلاعات شخصي» افراد تبديل شده است و دولت‌هاي جهان از اين شرايط به نفع اهداف خود سوءاستفاده مي‌كنند.




ادامه مطلب ...


طی دو سال اخیر با ظهور مرورگر قدرتمند کروم و بهبود روزافزون فایرفاکس، زمزمه پایان تکیه طولانی مدت مایکروسافت بر قله مرورگرها هر روز بیشتر شنیده می شود. کروم با رشد سریعی که داشته توانسته پس از دو سال فایرفاکس را کنار بزند. فاصله اش با IE همچنان نجومی است اما از آنجا که بیشتر طرفداران کروم، از مرورگر IE به آن نقل مکان کرده اند و با توجه به رشد فزاینده کروم و کاهش روزافزون سهم IE ، اگر مایکروسافت فکری به حال مرورگر خود نکند باید در آینده ای نه چندان دور منتظر تغییرات دیگر و صعود کروم به صدر جدول نیز باشیم.



ادامه مطلب ...


روز گذشته در کنفرانسی خبری، گوگل سرویس جدید خود با نام Google Buzz را معرفی کرد.

گوگل این سرویس جدید را با شعار راهی جدید برای به اشتراک گذاری معرفی کرده است. سرویس مذکور بلافاصله برای کاربران فعال شده است و امکان استفاده از آن وجود دارد. با این وجود گوگل خاطر نشان کرده است که این برنامه هنوز نهایی نشده است و توسعه آن کماکان ادامه دارد.

هدف گوگل آن است که Google Buzz را هرچه سریعتر به دیگر سرویس های خود متصل نماید. همچنین یک نسخه حرفه ای از Google Buzz راه اندازی می شود که به طور اختصاصی برای تاجران و شبکه های اقتصادی خواهد بود.

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 11:52 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

گوگل یاد و خاطره ژول ورن، نویسنده رمان‌های بیست هزار فرسنگ زیر دریا و دور دنیا در ۸۰ روز را با لوگویی که شبیه به نمایی از آب دریا ازپشت دریچه های زیردریایی است، گرامی داشت.



ادامه مطلب ...


جمعه 12 / 11برچسب:, :: 16:19 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

 

زمانی اینترنت، جدا از امکانات ارتباطی‌اش، قفسه‌ای با چند طبقه بود که اطلاعات باارزش، اما محدودی در آن پیدا می‌شد؛ محله کوچکی بود که خانه‌هایش یافتنی و مشخص بودند؛ بیشه‌زار کوچکی بود که به‌راحتی می‌شد هر گوشه و کنارش را دید. امروز اما اینترنت قفسه که هیچ، کتابخانه‌ای است که پیدا کردن ابتدا و انتهای آن ناممکن است؛ دنیایی است که هر کوچه آن به هزارتویی می‌رسد که سرک کشیدن به هر کدام از راه‌های آن به این سادگی‌ها هم نیست؛ جنگلی است که شاخه‌های درختان آن از گوشه‌های تاریک و روشن پیدا و ناپیدای آن سر‌به‌فلک می‌کشد. در حقیقت، حجم اطلاعاتی که در اینترنت تولید می‌شود وصف‌ناپذیر است.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 12 / 11برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

فیس‌بوک نام شبکه‌ای اجتماعی است که بی‌شک اکثر کاربران اینترنت حداقل با نام آن آشنا هستند. اهمیت و کارایی این شبکه اجتماعی در گرد هم آوردن افراد و نیز به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاملاً مشخص است. به همین خاطر شاید بهتر باشد تا این شبکه اجتماعی، مؤسس آن، و برخی مسائل پشت پرده آن را بهتر بشناسیم.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 7 / 11برچسب:خداحافظ فیسبوک؟!, :: 15:53 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.