اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

 

 

معمولا در مسابقه حدسیات درباره وسایلی که هنوز نیامده اند، بسیاری از اطلاعاتی که به دستمان می رسد حقیقت ندارد، اما در این مقاله قصد داریم 9 مورد از آنچه که شما درباره آیپد 3 نمی دانید را برایتان بازگو کنیم. با ما همراه شوید.

 

 




ادامه مطلب ...


 

بعد از معرفی سیستم عامل OS X Lion همه فکر می کردند عمر سیستم عامل OS X به پایان رسیده و اپل بعد از نسخه شیر، که سرآمد گربه سانان به حساب می آید، قصد معرفی نسخه دیگری از این سری نخواهد داشت و باید منتظر یک سری جدید باشیم. اما امروز مشخص شد که «OS X» و گربه سانان اپل همچنان به زندگی خودشان ادامه می دهند. حالا کمتر از هفت ماه از معرفی شیر نگذشته که Mountain Lion با غرش وارد صحنه شده است.



ادامه مطلب ...


تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید تلفن های هوشمند را از نظر اندازه با یکدیگر مقایسه کنید؟ سایت Phone-Size به خوبی این کار را برای شما انجام می دهد. در این سایت لیستی از تلفن های هوشمند مشهور وجود دارد و با انتخاب آنها می توانید اندازه شان را با یکدیگر مقایسه کنید.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 26 / 11برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 

با وجودی که گوشی محبوب و هوشمند آیفون از یک صفحه کلید مجازی و لمسی از نوع QWERTY بهره می برد اما بازهم عده ای نیاز به داشتن کیبردی حقیقی را حق مسلم خود می دانند و شرکت های تولید کننده لوازم جانبی محصولات اپل این خواسته را به خوبی برآورده نموده اند و کیبردهای مخصوص آیفون و آی پد که معمولا از طریق بلوتوث با دستگاه ارتباط برقرار می کند شاهدی بر این ماجرا است. اما صفحه کلیدی هست که پا را فراتر از آن گذاشته و با گوشی آیفون تمام قابلیت های خود را به نمایش می گذارد.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 / 11برچسب:, :: 15:54 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 

در سال ۲۰۰۷ که برای نخستین بار استیو جابز آیفون را به جهان معرفی کرد، افراد زیادی شیفته این گوشی فوق العاده شدند؛ اما سیستم عامل این دستگاه، که iOS نامیده میشود، بنا بر سیاست های اپل محدودیت های بسیاری داشت. برای مثال شما حتی نمیتوانستید زنگ مورد علاقه خود را بر روی گوشی بگذارید. همین موضوع ساده سبب شد تا هکر ها دست به کار شوند و سعی در برداشتن محدودیت های مشابه در این سیستم عامل بکنند. 



ادامه مطلب ...


 

گوشی‌های  هوشمند این روزها به محبوب‌ترین ابزار الکترونیکی در دنیا تبدیل شده‌اند  و به گفته برخی مراکز خبری، بیشترین  رشد از نظر افزایش درآمد شرکت‌های تولیدکننده را بین دیگر محصولات الکترونیکی داشته‌اند.



ادامه مطلب ...


 

پیش از این شایعات متنوعی در رابطه با مشخصات فنی آیفون ۵ و گلکسی اس ۳ مشاهده کرده بودیم اما تازه ترین شایعه در رابطه با این دو تلفن هوشمند، بسیار جذاب و دوست داشتنی است. براساس اعلام یکی از بزرگترین فروشنده های بریتانیا که ارتباط نزدیکی با سامسونگ دارد، تلفن بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S III ضد آب خواهد بود. از طرفی منابع مختلفی نیز اعلام نموده اند که آیفون ۵ اپل نیز در مقابل نفوذ آب به داخل گوشی مقاوم خواهد بود.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 17 / 11برچسب:, :: 18:2 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 

در روزی که اپل iOS 5 را معرفی کرد یکی از خبرهای خوب برای کاربران اضافه شدن Notification Center به این سیستم عامل بود. اما جامعه جیلبریک کنندگان که هرگز به قابلیت های ارائه شده آی او اس توسط اپل قناعت نمیکرد، اینبار نیز تمرکز خود را بر روی نهایت استفاده از پتانسیل های این قابلیت جدید، قرار داد. 



ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 15:33 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

اپل در اقدامی جالب یکی از هکرهای مشهور گوشی آی‌فون را استخدام کرد.

این هکر که نیکولاس آلگرا نام دارد در میان هکرهای دنیای مجازی به کامکس مشهور است.



ادامه مطلب ...


 

اغلب گوشی های جدید و مدرن بازار دارای صفحه نمایش لمسی می باشند و کاربران ترجیح می دهند صفحه نمایش لمسی تلفن با یک اشاره دستورات را دریافت کند. صفحه لمسی گوشی های جدید اغلب خازنی می باشند و تنها با لمس صفحه (بدون نیاز به فشردن انگشت روی صفحه نمایش)، دستور مورد نظر شما را اجرا می کنند. سیستم عامل و پردازنده گوشی ها نیز از عوامل تعیین کننده در سنجش سطح کیفی و قدرت گوشی ها می باشند. در ادامه بهترین گوشی های لمسی 2011 را با توجه به معیار قدرت پردازنده و کیفیت صفحه لمسی معرفی خواهیم کرد.



ادامه مطلب ...


گروه خبری gcbane: با توجه به موفقیت فوق العاده iPad 2، من حتی مطمئن نیستم که اپل نیازی به ساخت iPad 3 احساس کند. البته قطعا iPad 3 ساخته خواهد شد. تا اینجای کار فاصله بین عرضه هر نسخه از iPad یک سال بوده است. شواهد و شایعات نیز حاکی از آن است که iPad 3 در آپریل سال 2012 وارد بازار خواهد شد. در این مقاله کلیه شایعات، شواهد و پیش بینی های مرتبط با iPad 3 را گردآوری کرده ایم.

لازم است بدانید که هیچ کدام از مواردی که در ادامه آمده است رسما از جانب اپل تایید نشده اند. 



ادامه مطلب ...


تاکنون هیچ یک از هکر ها موفق نشده بودند iPhone 4S و iPad2 را جیلبریک کنند. ولی بالاخره این طلسم شکسته شده و اکنون همه کاربران می توانند گوشی آیفون ۴S و تبلت آیپد۲ خود را جیلبریک کنند. در ادامه Jailbreak هر دو دستگاه iPhone 4S و iPad 2 را آموزش می دهیم.

 

 



ادامه مطلب ...


مدل های تلفن همراه در بازار بسیار زیاد هستند وانتخاب کردن از بین آن ها یک کار بسیار مشکل است. این بار به سراغ سه گوشی بزرگ بازار رفته ایم و مقایسه ای بین آن ها انجام میدهیم.



ادامه مطلب ...


 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرماید



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.