اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

 

Amit Singhal یکی از مهندسان گوگل در وبلاگ خود تایید کرده که برخی شرکت های تجاری و افراد تلاش می کنند نتایج جستجوگر گوگل را دستکاری کنند تا لینک های مربوط به سایت های وابسته به آنها در صفحه اول نمایش داده شود و این در حالی است که بسیاری از این سایت ها تبلیغاتی بوده و فاقد نتایج مفید و قابل استفاده برای کاربر هستند.به گفته وی، علیرغم تلاش گوگل، حذف این لینک های مزاحم از نتایج جستجو به علت پیچیده تر شدن تکنیک های به کار رفته برای فریب این موتور جستجو کار دشواری است….



ادامه مطلب ...


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش صد برابری پهنای باند اینترنت با هزینه یک ودو دهم میلیاردلار در آینده نزدیک خبر داد . . !



ادامه مطلب ...


شنبه 20 / 11برچسب:, :: 21:27 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

پس از شایعات و گمانه زنی ها و حتی خبر های آقای بالمر درباره ویندوز ۸، بالاخره مایکروسافت پیش نمایش اولیه ویندوز هشت را رسما در کنفرانس D9 منتشر کرد تا همگان از ظاهر و قابلیت های جدید نسل بعدی ویندوز اطلاع یابند. رئیس بخش ویندوز، استیون سینوفسکی اظهار داشت:”ما سعی کردیم، با ویندوز هشت تصور شما را نسبت به نحوه کار با یک PC تغییر دهیم.” البته در مورد ویندوز ۸ بودن این نسخه، باید بگوییم که این یک اسم موقتی است و ممکن است تایید بشود یا نشود! …



ادامه مطلب ...


 

گوشی‌های  هوشمند این روزها به محبوب‌ترین ابزار الکترونیکی در دنیا تبدیل شده‌اند  و به گفته برخی مراکز خبری، بیشترین  رشد از نظر افزایش درآمد شرکت‌های تولیدکننده را بین دیگر محصولات الکترونیکی داشته‌اند.



ادامه مطلب ...


عرضه تبلت ۴G امسال و تبلت Galaxy S III در سال آینده کمپانی سامسونگ



ادامه مطلب ...


پایه خنک کننده لپ تاپ با ایجاد گردش هوا در زیر نوت بوک شما باعث کاهش حرارت لپ تاپ می شود.

نوت بوک خود را روی فن خنک کننده قرار دهید و دیگر نگران سوختگی نوت بوک و پای خود نباشید.

چرا cool pad برای ما مفید است؟

همانطور که می دانید لپ تاپ ها در هنگام کار میزان قابل توجهی حرارت تولید می کنند. زمانی که لپ تاپ را روی پای خود می گذاریم و با آن کار می کنیم، حرارت بسیار زیاد تولید شده از لپ تاپ را احساس می کنیم.

فن داخلی لپ تاپ نمی تواند به تنهایی با گرمای تولید شده مبارزه کند که این خود باعث استهلاک شدید فن آن شده و علامت بارز آن به صدا افتادن فن دستگاه می باشد.

حرارت بیش از حد یا OVERHEATING غیر از کاهش عمر دستگاه باعث ضعف در عملکرد دستگاه نیز می شود مواردی مانند:



ادامه مطلب ...


شنبه 20 / 11برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

هوش مصنوعی یکی از مقوله هایی است که در علوم کامپیوتر، اهمیت فراوان دارد و تغییرات در هوش مصنوعی می توانند تحولات گسترده ای را در فناوری اطلاعات پدید بیاورند. در این مقاله قصد داریم که هوش مصنوعی را به شما معرفی کنیم. علاوه بر این چند روبات مطرح را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. سعی ما بر این است که این مقاله بتواند به اندازه کافی راهنمای شما باشد. پس با کلیک روی ادامه مطلب ما را همراهی کنید.



ادامه مطلب ...


 

gcbane:فن آوری ۳ بعدی بدون احتیاج به عینک برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ به بازار راه یافت و این اواخر نیز به صورت بسیار جمع و جور در نمایشگر دوربین‌های ۳ بعدی و همچنین قاب‌های عکس دیجیتال بکار رفته است ولی بسیاری از کاربران آن را در تلفن‌های همراه ۳ بعدی و کنسول پرتابل جدید نینتندو یعنی ۳DS مشاهده کرده‌اند ولی همچنان زمان آمدن این فناوری به رایانه‌های شخصی  و لپ تاب‌ها با قیمت ارزان در پرده ابهام بود. 



ادامه مطلب ...


 

باریکی و سبکی که از ویژگی های آینده میباشد با خلاقیت در نمایشگر ترکیب شده تا محصولی کاربردی و خلاقانه را به ارمغان بیاورد
محصولی که تنها اپلی ها انرا پیش نمایش کرده اند

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب مراجه فرماید...



ادامه مطلب ...


 

شرکتمایکروسافت در جدی‌ترین اقدام خود برای ترغیب کاربران به کنار گذاشتن سیستم‌عامل ویندوز ایکس پی و استفاده از ویندوز ۷ اعلام کرد که تنها ۱۰۰۰ روز به پایان پشتیبانی از این سیستم‌عامل باقی مانده است و کاربران باید هرچه سریع‌تر آن را کنار بگذارند.



ادامه مطلب ...


 

طبق قانون تصویب شده در پارلمان ژاپن، افرادی که به نوشتن و انتشار ویروس‌های رایانه‌یی اقدام کنند، با جریمه یا حداکثر سه سال زندان مجازات می‌شوند.
پلیس تحت قانون جدید می‌تواند اطلاعات ارتباطات ای‌میلی مظنونان را از خدمات‌دهندگان اینترنتی دریافت کند.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 17 / 11برچسب:, :: 20:53 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 

اینترنت، این پدیده ای که تمام زندگی ما رو در بر گرفته، و شاید کمتر از 10 سال باشه که وارد زندگی ما شده باشه ولی تونسته تمامی کارها و رفتار ما رو تحت تاثیر قرار بده. در زیر با 7 مورد از عجایب این دنیای عجیب آشنا میشیم ! 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 17 / 11برچسب:, :: 20:8 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

افراد زیادی از خیلی تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر که برای اکثر مردم خصوصآ جوانان بسیار بدیهی و جا افتاده است ، بی اطلاع هستند و در دنیای مجازی اینترنت ممکن است با اصطلاحات و مواردی روبرو شوند که آنها را دچار سردرگمی یا مشکل کند.

در ادامه به توضیح برخی از نکاتی می پردازیم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند. اگر از کاربران تازه کار رایانه و اینترنت هستید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت بخوانید. 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 16 / 11برچسب:, :: 14:14 ::  نويسنده : مرتضی رسولی
شنبه 13 / 11برچسب:, :: 15:33 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

اپل در اقدامی جالب یکی از هکرهای مشهور گوشی آی‌فون را استخدام کرد.

این هکر که نیکولاس آلگرا نام دارد در میان هکرهای دنیای مجازی به کامکس مشهور است.



ادامه مطلب ...


اينترنت به بزرگ‌ترين «ماشين رهگيري اطلاعات شخصي» افراد تبديل شده است و دولت‌هاي جهان از اين شرايط به نفع اهداف خود سوءاستفاده مي‌كنند.




ادامه مطلب ...


کارشناسان بازار، سال 2012 را سال پر جنب و جوشی برای تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها پیش‌بینی کرده‌اند و عقیده دارند اپل در مقابل مایکروسافت و شرکت‌های تولید کننده تبلت‌های ارزان سال پررقابتی را خواهد داشت.

سال ۲۰۱۱ میلادی علاوه بر این که همراه با اتفاقات و وقایع پر فراز و نشیبی در بازار تلفن همراه بود، دستاوردهای زیادی هم به همراه داشت.



ادامه مطلب ...


 نمایشگاه و کنگره جهانی موبایل از ۲۷ فوریه تا ۱ مارس ۲۰۱۲ در شهر بارسلونا برگزار می‌شود.

در شرایطی که هنوز در حدود دو ماه تا این رویداد مهم در بازار موبایل باقی مانده است شرکت کره‌ای سامسونگ اعلام کرد که مدل جدیدی از تلفن همراه هوشمند «گلکسی» با عنوان Galaxy S III را در این نمایشگاه معرفی می‌کند.


 



ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 14:56 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

Sony Ericsson Xperia X10 یک گوشی 3G با نمایشگر بزرگ و لمسی می‌باشد که با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ارتباطی و مدیا همراه شده است. این گوشی که پس از مدل موفق Xperia X2 تولید شده، در دو رنگ زیبا و خیره‌کننده‌ی سفید و مشکی موجود می‌باشد. علت اینکه چرا به یک‌باره کمپانی از X2 به X10 جهش اسمی داشته است مشخص نیست؛ احتمالا بدین خاطر بوده که با مدل نوکیا X3 تشابه اسمی پیدا نکند البته Xperia X10 به نام‌های Xperia X3 و Rachaelهم شناخته می‌شود. ابعاد X10 عبارتند از: ضخامت 3.1 سانتی‌متر، عرض 3.6 سانتی‌متر و 9.11 سانتی‌متر ارتفاع آن است، که از ضخامت آن می توان فهمید که با یک گوشی باریک روبرو هستیم.
 


ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 14:43 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - وزن : با باتری 135 گرم
پردازنده: Cortex A8 CPU, PowerVR SGX530 GPU, TI OMAP 3630 Chipset 1GHz
حافظه: حافظه داخلی 65536 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی AMOLED Capacitive Touchscreen - اندازه 3.9 اینچ - FWVGA 854 × 480
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل MeeGo نسخه v1.2 Harmattan - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: هندزفری - قطب نما - حسگر شتاب سنج - باتری 1450 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 380 ساعت - زمان مکالمه 11 ساعت
نام ها ديگر : Nokia N9, Nokia N9-00, Nokia N9 Lankku
Nokia N9 - 64GB


ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - وزن : با باتری 135 گرم
پردازنده: ARM 11 processor, Broadcom BCM2727 GPU 680MHz
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 256 مگابایت - حافظه رام 512 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی AMOLED Capacitive TouchScreen - اندازه 3.5 اینچ - 360 × 640
دوربین: 12.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Symbian نسخه Symbian ^3 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - حسگر شتاب سنج - باتری 1200 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 390 ساعت - زمان مکالمه 12:30 ساعت
نام ها ديگر : Nokia N8


ادامه مطلب ...


نقش موس به عنوان یک ابزار اساسی برای کار با کامپیوتر بر هیچ کس پوشیده نیست. هنگام کار با کامپیوتر شما وابستگی زیادی به موس دارید. ۲۰ سال قبل این وابستگی ۱۰۰ درصد بود (اگر موس نداشتید نمی توانستید با کامپیوتر کار کنید.)، ۵ سال قبل وابستگی ۸۰ درصد بود و اکنون این مقدار به کمتر از ۵۰ درصد افت کرده است. علت این افت، پیدا شدن تاچ پد و سایر سطوح لمسی بوده است. اما طراحان همچنان با جدیت در حال کار روی موس ها هستند. زیر آنها در نرم افزارهای طراحی مانند فوتوشاپ و… بسیار بهتر و سریع تر عمل می کنند.



ادامه مطلب ...


شرکت نیکون در نمایشگاهی در فرانسه طرح اولیه چند دوربین دیجیتالی را به نمایش گذاشته که نشان می دهد در آینده ممکن است با چه دوربین هایی سر و کار داشته باشیم. تصویر بالا یکی از همین دوربین ها است. که از تعداد زیادی توپ تشکیل شده که می تواند از زاویه های متعددی عکس بگیرد. نیکون می گوید این دوربین «جو» صحنه را ثبت می کند. باید ببینیم که تصویر نهایی چه چیزی از کار در می آید.

 



ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

مایکروسافت اعلام کرد که نسخه آزمایشی آفیس ۱۵ تابستان امسال به بازار عرضه خواهدشد.

برای طرفداران آفیس و کسانی که بروزرسانی این نرم افزار برایشان مهم است این خبر جالب است که پیش‌نمایش فنی آفیس ۱۵ انجام شده است و نسخه آزمایشی آن در تابستان امسال – ۲۰۱۲ – به طور عمومی عرضه خواهد شد.   

پیش نمایش فنی این نرم افزار با یک گروه از مشتریان تحت توافق نامه‌ای در حال انجام است. این بدان معنی است که نمایش فنی آن در خارج از دیوارهای مایکروسافت انجام می‌شود، اما این گروه باید تمام اسرار آفیس ۱۵ را در جای امنی نگه‌داری کنند و از انتشار آن بپرهیزند.



ادامه مطلب ...


در سال جاری چند مدل اولترابوک وارد بازار شد اما تعداد و تنوع آنها بسیار محدود بود. همانطور که پیش تر اعلام کردیم در CES امسال که به زودی برگزار خواهد شد بیش از ۵۰ مدل Ultrabook به نمایش در خواهد آمد به این ترتیب انتظار می رود در سال ۲۰۱۲ مدل های متنوعی از اولترابوک ها با نسل جدید پردازنده اینتل Ivy Bridge وارد بازار شوند. اولترابوک ها از نظر ظاهر و قدرت به Macbook Air اپل شباهت دارند اما نمایشگر آنها معمولا ضعیف تر از Air است. گزارش ها حاکی از آن است که اولترابوک ها به نمایشگر ۱۰۸۰p مجهز خواهند شد.



ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 13:41 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

تا به حال چند بار برای برطرف کردن حس کنجکاوی‌ مجبور شدید از نو ویندوز نصب کنید؟‌ برای مثال نرم‌افزار خاصی را مایلید روی سیستم داشته باشید ولی مطمئن نیستید که با دیگر برنامه‌های نصب شده در سیستم شما هماهنگی دارد یا خیر. از آنجایی که مسائل معمولاً به بدترین شکل ممکن پیش می‎رود، پس از نصب به این نتیجه می‌رسید که سیستم حسابی دچار مشکل شده! بدتر از آن اینکه حتی با پاک کردن آن برنامه هم مشکل کاملاً برطرف نخواهد شد و بقیه ماجرا.
اکنون دو انتخاب پیش روی شماست، اول اینکه از کنجکاوی‌هایی کامپیوتری دست بکشید و دوم اینکه به جای استفاده از سیستم اصلی‌ بعنوان آزمایشگاه، از یک سیستم مجازی درون کامپیوتر بهره ببرید. اگر هر بلایی سر این سیستم مجازی بیاید چیز زیادی از دست نخواهد رفت!



ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 13:36 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

این روزها ابزارها و راه های زیادی برای گرفتن عکس پانوراما وجود دارد، در نمایشگر CES امسال نیز جای این تکنولوژی خالی نمانده است.

این تصویر ساز ۳۶۰ درجه ای Tamaggo دوربینی است که میتواند تصاویر پانوراما را برای شما به ارمغان بیاورد و دیگر برای سر هم کردن تصاویر، زحمت کارهای نرم افزاری نخواهید داشت چرا که خود دوربین تمام مراحل کار را انجام می دهد.



ادامه مطلب ...


طی دو سال اخیر با ظهور مرورگر قدرتمند کروم و بهبود روزافزون فایرفاکس، زمزمه پایان تکیه طولانی مدت مایکروسافت بر قله مرورگرها هر روز بیشتر شنیده می شود. کروم با رشد سریعی که داشته توانسته پس از دو سال فایرفاکس را کنار بزند. فاصله اش با IE همچنان نجومی است اما از آنجا که بیشتر طرفداران کروم، از مرورگر IE به آن نقل مکان کرده اند و با توجه به رشد فزاینده کروم و کاهش روزافزون سهم IE ، اگر مایکروسافت فکری به حال مرورگر خود نکند باید در آینده ای نه چندان دور منتظر تغییرات دیگر و صعود کروم به صدر جدول نیز باشیم.



ادامه مطلب ...


روز گذشته در کنفرانسی خبری، گوگل سرویس جدید خود با نام Google Buzz را معرفی کرد.

گوگل این سرویس جدید را با شعار راهی جدید برای به اشتراک گذاری معرفی کرده است. سرویس مذکور بلافاصله برای کاربران فعال شده است و امکان استفاده از آن وجود دارد. با این وجود گوگل خاطر نشان کرده است که این برنامه هنوز نهایی نشده است و توسعه آن کماکان ادامه دارد.

هدف گوگل آن است که Google Buzz را هرچه سریعتر به دیگر سرویس های خود متصل نماید. همچنین یک نسخه حرفه ای از Google Buzz راه اندازی می شود که به طور اختصاصی برای تاجران و شبکه های اقتصادی خواهد بود.

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 11:52 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

دوربین‌های DSLR انتخاب بی‌چون و چرای عکاسان حرفه‌ای هستند. این دسته از دوربین‌ها دنیایی متفاوت از دوربین‌های دیجیتال معمولی دارند و عملکرد و کیفیتی باورنکردنی فراهم می‌کنند، هر چند برای تهیه آنها باید هزینه قابل توجهی پرداخت کنید.



ادامه مطلب ...


گروه خبری gcbane: با توجه به موفقیت فوق العاده iPad 2، من حتی مطمئن نیستم که اپل نیازی به ساخت iPad 3 احساس کند. البته قطعا iPad 3 ساخته خواهد شد. تا اینجای کار فاصله بین عرضه هر نسخه از iPad یک سال بوده است. شواهد و شایعات نیز حاکی از آن است که iPad 3 در آپریل سال 2012 وارد بازار خواهد شد. در این مقاله کلیه شایعات، شواهد و پیش بینی های مرتبط با iPad 3 را گردآوری کرده ایم.

لازم است بدانید که هیچ کدام از مواردی که در ادامه آمده است رسما از جانب اپل تایید نشده اند. 



ادامه مطلب ...


سال 2012 تقریبا به پایان رسیده و بیشتر مطالب زومیت هم در مورد جمع بندی های سال 2012 است. این بار نیز چند نمونه از جذاب ترین عکس های گرفته شده در سال 2012 را برای شما در یک مقاله جمع آوری کرده ایم. این عکس ها مجموعه ای هستند از طبیعت، حیوانات انفجارها و …

 



ادامه مطلب ...


با سلام

بلاخره پس مدت ها انتظار ati سری جدید کارت گرافیک ها ی تولیدی خود  را وارد بازار کرد.

 

ادامه مطلب را مطالعه فرمایید



ادامه مطلب ...


شرکت ال جی که پیشرو در تولید تکنولوژی های سه بعدی است با شرکت یوبی سافت دست به همکاری مشترک زده است. بدین ترتیب که به ازای خرید هر مانیتور سه بعدی ۲۳ اینچ LG D2342P یک نسخه از بازی The Assassin’s Creed Brotherhood بصورت رایگان به مشتریان عرضه می شود. در این برنامه هر دو شرکت تلاش می کنند ضمن ارائه آخرین محصولات خود، تجربه هیجان انگیزی از بازی های سه بعدی را دراختیار مخاطبان قرار دهند .



ادامه مطلب ...


مدتی است که شرکت ATI نسل جدید تراشه های گرافیکی خود تحت عنوان سری Radeon HD 6000 را تولید و در اختیار شرکت های تولید کننده کارت گرافیک قرار داده است. البته این شرکت در مرحله اول تراشه های میان رده HD 6850 و HD 6870 را تولید کرد تا بتواند این بخش از بازار را در اختیار خود بگیرد. اخیرا و در دومین مرحله نیز این شرکت تراشه HD 6900 را تولید کرده است تا به سراغ رده Hi-End برود. چراکه شرکت رقیب یعنی شرکت NVIDIA طبق سنت همیشگی در نسل جدید تراشه های گرافیکی خود در ابتدا رده Hi-End را مورد هدف قرار داده بود و شرکت ATI در نسل جدید خود در این رده محصولی نداشت.



ادامه مطلب ...


گوگل یاد و خاطره ژول ورن، نویسنده رمان‌های بیست هزار فرسنگ زیر دریا و دور دنیا در ۸۰ روز را با لوگویی که شبیه به نمایی از آب دریا ازپشت دریچه های زیردریایی است، گرامی داشت.



ادامه مطلب ...


جمعه 12 / 11برچسب:, :: 16:19 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

 

زمانی اینترنت، جدا از امکانات ارتباطی‌اش، قفسه‌ای با چند طبقه بود که اطلاعات باارزش، اما محدودی در آن پیدا می‌شد؛ محله کوچکی بود که خانه‌هایش یافتنی و مشخص بودند؛ بیشه‌زار کوچکی بود که به‌راحتی می‌شد هر گوشه و کنارش را دید. امروز اما اینترنت قفسه که هیچ، کتابخانه‌ای است که پیدا کردن ابتدا و انتهای آن ناممکن است؛ دنیایی است که هر کوچه آن به هزارتویی می‌رسد که سرک کشیدن به هر کدام از راه‌های آن به این سادگی‌ها هم نیست؛ جنگلی است که شاخه‌های درختان آن از گوشه‌های تاریک و روشن پیدا و ناپیدای آن سر‌به‌فلک می‌کشد. در حقیقت، حجم اطلاعاتی که در اینترنت تولید می‌شود وصف‌ناپذیر است.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 12 / 11برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

فیس‌بوک نام شبکه‌ای اجتماعی است که بی‌شک اکثر کاربران اینترنت حداقل با نام آن آشنا هستند. اهمیت و کارایی این شبکه اجتماعی در گرد هم آوردن افراد و نیز به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاملاً مشخص است. به همین خاطر شاید بهتر باشد تا این شبکه اجتماعی، مؤسس آن، و برخی مسائل پشت پرده آن را بهتر بشناسیم.



ادامه مطلب ...


یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های گوشی‌های تلفن همراه، بازی Bounce یا همان توپ جهنده است. شما در این بازی بایستی یک توپ قرمز رنگ را تا انتهای هر مرحله کنترل کرده و آن‌ را از حلقه‌های مشخص شده عبور دهید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه تقلب در این بازی و رفتن به مرحله بعدی بدون تمام کردن مرحله قبل بپردازیم.



ادامه مطلب ...


5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.