اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

 


اچ پی حسابی بازار لپ تاپ را به تب و تاب انداخته و با معرفی محصولات جدید و یا بازطراحی محصولات قبلی، کارزاری سخت تر از قبل را برای رقبایش تدارک دیده است. اول از همه اینکه بالاخره این شرکت هم وارد بازی لپ تاپ های فوق باریک یا اولترابوک ها شد. اچ پی دیروز در استرالیا به صورت رسمی لپ تاپ فوق باریک Folio را رونمایی کرد. این اولترابوک که با اس اس دی ۱۲۸ گیگابایت mSATA و حداقل قیمت ۹۰۰ دلار عرضه می شود، دارای صفحه کلید backlit بوده و باتری آن تا ۹ ساعت شما را همراهی می کند.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 26 / 11برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 

با وجودی که گوشی محبوب و هوشمند آیفون از یک صفحه کلید مجازی و لمسی از نوع QWERTY بهره می برد اما بازهم عده ای نیاز به داشتن کیبردی حقیقی را حق مسلم خود می دانند و شرکت های تولید کننده لوازم جانبی محصولات اپل این خواسته را به خوبی برآورده نموده اند و کیبردهای مخصوص آیفون و آی پد که معمولا از طریق بلوتوث با دستگاه ارتباط برقرار می کند شاهدی بر این ماجرا است. اما صفحه کلیدی هست که پا را فراتر از آن گذاشته و با گوشی آیفون تمام قابلیت های خود را به نمایش می گذارد.



ادامه مطلب ...


 

شرکت ژاپنی سونی که در نمایشگاه فناوری CES 2012  در بسیاری از حوزه‌ها فعال بوده و آخرین محصولات خود را که با آخرین نوآوری‌ها و فناوری‌ها و زیبایی‌ها درآمیخته را به نمایش گذاشته در حوزه دوربین‌های دیجیتال هم بیکار نبوده و مدل اسپرت دوربین فیلم‌برداری Bloggie با قابلیت فیلمبرداری فول HD را به معرض نمایش گذاشت.



ادامه مطلب ...


 

Celluon Magic Cube نام وسیله ای مبتکرانه است که همانند یک دستگاه کیبورد عمل می کند با این تفاوت که در این دستگاه، دکمه هایی که ما در یک کیبورد واقعی سراغ داریم دیده نمی شوند... !!!



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 / 11برچسب:, :: 20:38 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 

در سال‌های اخیر سیستم عامل Android شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بوده و ما همواره نظاره‌گر نسخه‌ها و بهبودهای جدیدی از آن بوده‌ایم که باعث می‌شدند کارایی آن افزایش یابد و همیشه بتواند در کورس رقابت میان بهترین سیستم عامل‌های موبایل قرار گیرد. Samsung Galaxy Nexus نخستین گوشی هوشمند مجهز شده به نسخه‌ی جدید سیستم عامل آندروید، یعنی Android 4.0 معروف به Ice Cream Sandwich (ساندویچ بستنی!) می‌باشد.



ادامه مطلب ...


 

 

دوربین های عکاسی همانقدر توانا هستند که صاحبانشان تخصص دارند، اما اگر بخواهید عکس های فوق العاده بگیرید نیازی به طی نمودن دوره های آموزشی پیشرفته ندارید. در ادامه 5 توصیه مهم و ارزشمند عکاسی را آموزش خواهیم داد که با بکارگیری آنها می توانید آثار شگفت انگیزی خلق کنید. این راهنما برای افرادی که با دوربین معمولی موبایل خود عکاسی می کنند تا عکاسان مبتدی که از دوربین های DSLR استفاده می کنند، کاربرد دارد.

 



ادامه مطلب ...


در ویدئویی که منتسب به شرکت نوکیا است، جو بلفیور (Joe Belfiore) جزئیاتی را در رابطه با سیستم عامل ویندوز فون ۸ که قرار است به زودی منتشر شود در اختیار عموم قرار داده است. از مهمترین قابلیت های Windows Phone 8 می توان به پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای و اجرای کدهای C و ++C اشاره کرد جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.



ادامه مطلب ...


 

 

شارپ تلفن Aquos 104SH را که مجهز به نسخه 4 سیستم عامل اندورید است تا یک ماه دیگر وارد بازار ژاپن می کند. این تلفن ژاپنی تنها 8.7 میلی متر ضخامت دارد و مجهز به پردازنده قدرتمند دو هسته ای با سرعت 1.5GHz و دوربین فوق العاده 12 مگاپیکسلی است. درادامه توضیحات بیشتر و مشخصات فنی Aquos 104SH را مشاهده خواهید کرد.

 



ادامه مطلب ...


 

 

در کنفراس خبریی که در سانفرانسیکو برگزار شد گوگل بصورت رسمی قابلیت جدید مرورگر وب Chrome را معرفی کرد. گوگل اعلام کرد که امکان جستجوی صوتی را برای کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها اضافه کرده است. از این پس کاربران می توانند از طریق Google Chrome جستجوی صوتی داشته باشند و موارد مورد نیاز خود را از طریق میکروفن و صدا در موتور جستجوی گوگل بیابند.

 



ادامه مطلب ...


5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.