اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

طی روزهای گذشته شاهد کاهش کیفیت اینترنت و قطعی‌هایی در برقراری ارتباطات در برخی مناطق بودیم به نحوی که قطعی‌های مکرر باعث بروز اختلال در فعالیت کاربران بوده است؛ شرکت‌های اینترنتی این مشکل را متوجه شرکت ارتباطات زیرساخت می‌دانند و شرکت ارتباطات زیرساخت هم با ابراز بی‌اطلاعی اعلام می‌کند که این موضوع به شبکه زیرساخت مربوط نیست.



ادامه مطلب ...


 

Amit Singhal یکی از مهندسان گوگل در وبلاگ خود تایید کرده که برخی شرکت های تجاری و افراد تلاش می کنند نتایج جستجوگر گوگل را دستکاری کنند تا لینک های مربوط به سایت های وابسته به آنها در صفحه اول نمایش داده شود و این در حالی است که بسیاری از این سایت ها تبلیغاتی بوده و فاقد نتایج مفید و قابل استفاده برای کاربر هستند.به گفته وی، علیرغم تلاش گوگل، حذف این لینک های مزاحم از نتایج جستجو به علت پیچیده تر شدن تکنیک های به کار رفته برای فریب این موتور جستجو کار دشواری است….



ادامه مطلب ...


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش صد برابری پهنای باند اینترنت با هزینه یک ودو دهم میلیاردلار در آینده نزدیک خبر داد . . !



ادامه مطلب ...


شنبه 20 / 11برچسب:, :: 21:27 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

پس از شایعات و گمانه زنی ها و حتی خبر های آقای بالمر درباره ویندوز ۸، بالاخره مایکروسافت پیش نمایش اولیه ویندوز هشت را رسما در کنفرانس D9 منتشر کرد تا همگان از ظاهر و قابلیت های جدید نسل بعدی ویندوز اطلاع یابند. رئیس بخش ویندوز، استیون سینوفسکی اظهار داشت:”ما سعی کردیم، با ویندوز هشت تصور شما را نسبت به نحوه کار با یک PC تغییر دهیم.” البته در مورد ویندوز ۸ بودن این نسخه، باید بگوییم که این یک اسم موقتی است و ممکن است تایید بشود یا نشود! …



ادامه مطلب ...


 

گوشی‌های  هوشمند این روزها به محبوب‌ترین ابزار الکترونیکی در دنیا تبدیل شده‌اند  و به گفته برخی مراکز خبری، بیشترین  رشد از نظر افزایش درآمد شرکت‌های تولیدکننده را بین دیگر محصولات الکترونیکی داشته‌اند.



ادامه مطلب ...


عرضه تبلت ۴G امسال و تبلت Galaxy S III در سال آینده کمپانی سامسونگ



ادامه مطلب ...


پایه خنک کننده لپ تاپ با ایجاد گردش هوا در زیر نوت بوک شما باعث کاهش حرارت لپ تاپ می شود.

نوت بوک خود را روی فن خنک کننده قرار دهید و دیگر نگران سوختگی نوت بوک و پای خود نباشید.

چرا cool pad برای ما مفید است؟

همانطور که می دانید لپ تاپ ها در هنگام کار میزان قابل توجهی حرارت تولید می کنند. زمانی که لپ تاپ را روی پای خود می گذاریم و با آن کار می کنیم، حرارت بسیار زیاد تولید شده از لپ تاپ را احساس می کنیم.

فن داخلی لپ تاپ نمی تواند به تنهایی با گرمای تولید شده مبارزه کند که این خود باعث استهلاک شدید فن آن شده و علامت بارز آن به صدا افتادن فن دستگاه می باشد.

حرارت بیش از حد یا OVERHEATING غیر از کاهش عمر دستگاه باعث ضعف در عملکرد دستگاه نیز می شود مواردی مانند:



ادامه مطلب ...


شنبه 20 / 11برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

هوش مصنوعی یکی از مقوله هایی است که در علوم کامپیوتر، اهمیت فراوان دارد و تغییرات در هوش مصنوعی می توانند تحولات گسترده ای را در فناوری اطلاعات پدید بیاورند. در این مقاله قصد داریم که هوش مصنوعی را به شما معرفی کنیم. علاوه بر این چند روبات مطرح را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. سعی ما بر این است که این مقاله بتواند به اندازه کافی راهنمای شما باشد. پس با کلیک روی ادامه مطلب ما را همراهی کنید.



ادامه مطلب ...


 

gcbane:فن آوری ۳ بعدی بدون احتیاج به عینک برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ به بازار راه یافت و این اواخر نیز به صورت بسیار جمع و جور در نمایشگر دوربین‌های ۳ بعدی و همچنین قاب‌های عکس دیجیتال بکار رفته است ولی بسیاری از کاربران آن را در تلفن‌های همراه ۳ بعدی و کنسول پرتابل جدید نینتندو یعنی ۳DS مشاهده کرده‌اند ولی همچنان زمان آمدن این فناوری به رایانه‌های شخصی  و لپ تاب‌ها با قیمت ارزان در پرده ابهام بود. 



ادامه مطلب ...


 

باریکی و سبکی که از ویژگی های آینده میباشد با خلاقیت در نمایشگر ترکیب شده تا محصولی کاربردی و خلاقانه را به ارمغان بیاورد
محصولی که تنها اپلی ها انرا پیش نمایش کرده اند

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب مراجه فرماید...



ادامه مطلب ...


5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.