اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

 

گروه خبری GSM: به تازگی یک مشکل امنیتی به تازگی در دستگاه*های اندرویدی HTC کشف شده است که این حفره امنیتی به برنامه ها اجازه می*دهد تا به فایل سیستمی ACCESS_WIFI_STATEدسترسی داشته (پروسه*ای که قبل از اینکه برنامه*ها نصب شود از شما اجازه نصب گرفته می*شود) برنامه نه تنها به شما اجازه نصب می*دهد بلکه شما دسترسی کامل به همه رمز های عبور WIFI نیز دارید.



ادامه مطلب ...


 

شرکتمایکروسافت در جدی‌ترین اقدام خود برای ترغیب کاربران به کنار گذاشتن سیستم‌عامل ویندوز ایکس پی و استفاده از ویندوز ۷ اعلام کرد که تنها ۱۰۰۰ روز به پایان پشتیبانی از این سیستم‌عامل باقی مانده است و کاربران باید هرچه سریع‌تر آن را کنار بگذارند.



ادامه مطلب ...


 

طبق قانون تصویب شده در پارلمان ژاپن، افرادی که به نوشتن و انتشار ویروس‌های رایانه‌یی اقدام کنند، با جریمه یا حداکثر سه سال زندان مجازات می‌شوند.
پلیس تحت قانون جدید می‌تواند اطلاعات ارتباطات ای‌میلی مظنونان را از خدمات‌دهندگان اینترنتی دریافت کند.



ادامه مطلب ...


 

پیش از این شایعات متنوعی در رابطه با مشخصات فنی آیفون ۵ و گلکسی اس ۳ مشاهده کرده بودیم اما تازه ترین شایعه در رابطه با این دو تلفن هوشمند، بسیار جذاب و دوست داشتنی است. براساس اعلام یکی از بزرگترین فروشنده های بریتانیا که ارتباط نزدیکی با سامسونگ دارد، تلفن بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S III ضد آب خواهد بود. از طرفی منابع مختلفی نیز اعلام نموده اند که آیفون ۵ اپل نیز در مقابل نفوذ آب به داخل گوشی مقاوم خواهد بود.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 17 / 11برچسب:, :: 20:53 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 

اینترنت، این پدیده ای که تمام زندگی ما رو در بر گرفته، و شاید کمتر از 10 سال باشه که وارد زندگی ما شده باشه ولی تونسته تمامی کارها و رفتار ما رو تحت تاثیر قرار بده. در زیر با 7 مورد از عجایب این دنیای عجیب آشنا میشیم ! 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 17 / 11برچسب:, :: 20:8 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

افراد زیادی از خیلی تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر که برای اکثر مردم خصوصآ جوانان بسیار بدیهی و جا افتاده است ، بی اطلاع هستند و در دنیای مجازی اینترنت ممکن است با اصطلاحات و مواردی روبرو شوند که آنها را دچار سردرگمی یا مشکل کند.

در ادامه به توضیح برخی از نکاتی می پردازیم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند. اگر از کاربران تازه کار رایانه و اینترنت هستید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت بخوانید. 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 17 / 11برچسب:, :: 18:2 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 

در روزی که اپل iOS 5 را معرفی کرد یکی از خبرهای خوب برای کاربران اضافه شدن Notification Center به این سیستم عامل بود. اما جامعه جیلبریک کنندگان که هرگز به قابلیت های ارائه شده آی او اس توسط اپل قناعت نمیکرد، اینبار نیز تمرکز خود را بر روی نهایت استفاده از پتانسیل های این قابلیت جدید، قرار داد. 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 16 / 11برچسب:, :: 16:18 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 

خسته کننده ترین و ملال انگیزترین عکس ها را می توان با استفاده از ترفندهای فتوشاپ جذاب و زیبا کرد. این تکنیک ها اغلب در بخش تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند. در این آموزش به شما نشان خواهیم داد چگونه افکت های زیبایی روی عکس یک بطری آب میوه اعمال کنیم.

 



ادامه مطلب ...


 

در این آموزش یاد خواهید گرفت چگونه از براش های سفارشی مختلف برای خلق یک آب و هوای طوفانی استفاده کنید، ماسک ها را برای صرفه جویی در زمان ذخیره کنید با لایه های adjustment یا لایه های تنظیم کننده کار کنید و تنظیمات را فقط روی قسمت های کوچکی از تصویر اعمال نمایید تا به نتیجه ای که می خواهید دست پیدا کنید. 



ادامه مطلب ...


 

در این آموزش یاد خواهید گرفت چگونه از براش های سفارشی مختلف برای خلق یک آب و هوای طوفانی استفاده کنید، ماسک ها را برای صرفه جویی در زمان ذخیره کنید با لایه های adjustment یا لایه های تنظیم کننده کار کنید و تنظیمات را فقط روی قسمت های کوچکی از تصویر اعمال نمایید تا به نتیجه ای که می خواهید دست پیدا کنید.

- برنامه: Adobe Photoshop
- سطح آموزش: متوسط
- زمان مورد نیاز برای تکمیل پروژه: 2 الی 3 ساعت



ادامه مطلب ...


5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.