اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 
شنبه 13 / 11برچسب:, :: 14:56 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

Sony Ericsson Xperia X10 یک گوشی 3G با نمایشگر بزرگ و لمسی می‌باشد که با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ارتباطی و مدیا همراه شده است. این گوشی که پس از مدل موفق Xperia X2 تولید شده، در دو رنگ زیبا و خیره‌کننده‌ی سفید و مشکی موجود می‌باشد. علت اینکه چرا به یک‌باره کمپانی از X2 به X10 جهش اسمی داشته است مشخص نیست؛ احتمالا بدین خاطر بوده که با مدل نوکیا X3 تشابه اسمی پیدا نکند البته Xperia X10 به نام‌های Xperia X3 و Rachaelهم شناخته می‌شود. ابعاد X10 عبارتند از: ضخامت 3.1 سانتی‌متر، عرض 3.6 سانتی‌متر و 9.11 سانتی‌متر ارتفاع آن است، که از ضخامت آن می توان فهمید که با یک گوشی باریک روبرو هستیم.
 


ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 14:43 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - وزن : با باتری 135 گرم
پردازنده: Cortex A8 CPU, PowerVR SGX530 GPU, TI OMAP 3630 Chipset 1GHz
حافظه: حافظه داخلی 65536 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی AMOLED Capacitive Touchscreen - اندازه 3.9 اینچ - FWVGA 854 × 480
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل MeeGo نسخه v1.2 Harmattan - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: هندزفری - قطب نما - حسگر شتاب سنج - باتری 1450 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 380 ساعت - زمان مکالمه 11 ساعت
نام ها ديگر : Nokia N9, Nokia N9-00, Nokia N9 Lankku
Nokia N9 - 64GB


ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - وزن : با باتری 135 گرم
پردازنده: ARM 11 processor, Broadcom BCM2727 GPU 680MHz
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 256 مگابایت - حافظه رام 512 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی AMOLED Capacitive TouchScreen - اندازه 3.5 اینچ - 360 × 640
دوربین: 12.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Symbian نسخه Symbian ^3 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - حسگر شتاب سنج - باتری 1200 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 390 ساعت - زمان مکالمه 12:30 ساعت
نام ها ديگر : Nokia N8


ادامه مطلب ...


نقش موس به عنوان یک ابزار اساسی برای کار با کامپیوتر بر هیچ کس پوشیده نیست. هنگام کار با کامپیوتر شما وابستگی زیادی به موس دارید. ۲۰ سال قبل این وابستگی ۱۰۰ درصد بود (اگر موس نداشتید نمی توانستید با کامپیوتر کار کنید.)، ۵ سال قبل وابستگی ۸۰ درصد بود و اکنون این مقدار به کمتر از ۵۰ درصد افت کرده است. علت این افت، پیدا شدن تاچ پد و سایر سطوح لمسی بوده است. اما طراحان همچنان با جدیت در حال کار روی موس ها هستند. زیر آنها در نرم افزارهای طراحی مانند فوتوشاپ و… بسیار بهتر و سریع تر عمل می کنند.



ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 14:2 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

سازنده : ۳۸lStudios, Big Huge Games
ناشر : Electronic Arts
موتور :
پلتفرم : Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360
تاریخ انتشار : Q1 2012
سبک : Role-Playing Game
مدها : Single-player
رده بندی سنی : ESRB: M, PEGI: 18

بالاخره دو استدیوی ۳۸lStudios و…



ادامه مطلب ...


شرکت نیکون در نمایشگاهی در فرانسه طرح اولیه چند دوربین دیجیتالی را به نمایش گذاشته که نشان می دهد در آینده ممکن است با چه دوربین هایی سر و کار داشته باشیم. تصویر بالا یکی از همین دوربین ها است. که از تعداد زیادی توپ تشکیل شده که می تواند از زاویه های متعددی عکس بگیرد. نیکون می گوید این دوربین «جو» صحنه را ثبت می کند. باید ببینیم که تصویر نهایی چه چیزی از کار در می آید.

 



ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

مایکروسافت اعلام کرد که نسخه آزمایشی آفیس ۱۵ تابستان امسال به بازار عرضه خواهدشد.

برای طرفداران آفیس و کسانی که بروزرسانی این نرم افزار برایشان مهم است این خبر جالب است که پیش‌نمایش فنی آفیس ۱۵ انجام شده است و نسخه آزمایشی آن در تابستان امسال – ۲۰۱۲ – به طور عمومی عرضه خواهد شد.   

پیش نمایش فنی این نرم افزار با یک گروه از مشتریان تحت توافق نامه‌ای در حال انجام است. این بدان معنی است که نمایش فنی آن در خارج از دیوارهای مایکروسافت انجام می‌شود، اما این گروه باید تمام اسرار آفیس ۱۵ را در جای امنی نگه‌داری کنند و از انتشار آن بپرهیزند.



ادامه مطلب ...


در سال جاری چند مدل اولترابوک وارد بازار شد اما تعداد و تنوع آنها بسیار محدود بود. همانطور که پیش تر اعلام کردیم در CES امسال که به زودی برگزار خواهد شد بیش از ۵۰ مدل Ultrabook به نمایش در خواهد آمد به این ترتیب انتظار می رود در سال ۲۰۱۲ مدل های متنوعی از اولترابوک ها با نسل جدید پردازنده اینتل Ivy Bridge وارد بازار شوند. اولترابوک ها از نظر ظاهر و قدرت به Macbook Air اپل شباهت دارند اما نمایشگر آنها معمولا ضعیف تر از Air است. گزارش ها حاکی از آن است که اولترابوک ها به نمایشگر ۱۰۸۰p مجهز خواهند شد.



ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 13:41 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

تا به حال چند بار برای برطرف کردن حس کنجکاوی‌ مجبور شدید از نو ویندوز نصب کنید؟‌ برای مثال نرم‌افزار خاصی را مایلید روی سیستم داشته باشید ولی مطمئن نیستید که با دیگر برنامه‌های نصب شده در سیستم شما هماهنگی دارد یا خیر. از آنجایی که مسائل معمولاً به بدترین شکل ممکن پیش می‎رود، پس از نصب به این نتیجه می‌رسید که سیستم حسابی دچار مشکل شده! بدتر از آن اینکه حتی با پاک کردن آن برنامه هم مشکل کاملاً برطرف نخواهد شد و بقیه ماجرا.
اکنون دو انتخاب پیش روی شماست، اول اینکه از کنجکاوی‌هایی کامپیوتری دست بکشید و دوم اینکه به جای استفاده از سیستم اصلی‌ بعنوان آزمایشگاه، از یک سیستم مجازی درون کامپیوتر بهره ببرید. اگر هر بلایی سر این سیستم مجازی بیاید چیز زیادی از دست نخواهد رفت!



ادامه مطلب ...


شنبه 13 / 11برچسب:, :: 13:36 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

این روزها ابزارها و راه های زیادی برای گرفتن عکس پانوراما وجود دارد، در نمایشگر CES امسال نیز جای این تکنولوژی خالی نمانده است.

این تصویر ساز ۳۶۰ درجه ای Tamaggo دوربینی است که میتواند تصاویر پانوراما را برای شما به ارمغان بیاورد و دیگر برای سر هم کردن تصاویر، زحمت کارهای نرم افزاری نخواهید داشت چرا که خود دوربین تمام مراحل کار را انجام می دهد.



ادامه مطلب ...


5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.