اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

شرکت ال جی که پیشرو در تولید تکنولوژی های سه بعدی است با شرکت یوبی سافت دست به همکاری مشترک زده است. بدین ترتیب که به ازای خرید هر مانیتور سه بعدی ۲۳ اینچ LG D2342P یک نسخه از بازی The Assassin’s Creed Brotherhood بصورت رایگان به مشتریان عرضه می شود. در این برنامه هر دو شرکت تلاش می کنند ضمن ارائه آخرین محصولات خود، تجربه هیجان انگیزی از بازی های سه بعدی را دراختیار مخاطبان قرار دهند .



ادامه مطلب ...


مدتی است که شرکت ATI نسل جدید تراشه های گرافیکی خود تحت عنوان سری Radeon HD 6000 را تولید و در اختیار شرکت های تولید کننده کارت گرافیک قرار داده است. البته این شرکت در مرحله اول تراشه های میان رده HD 6850 و HD 6870 را تولید کرد تا بتواند این بخش از بازار را در اختیار خود بگیرد. اخیرا و در دومین مرحله نیز این شرکت تراشه HD 6900 را تولید کرده است تا به سراغ رده Hi-End برود. چراکه شرکت رقیب یعنی شرکت NVIDIA طبق سنت همیشگی در نسل جدید تراشه های گرافیکی خود در ابتدا رده Hi-End را مورد هدف قرار داده بود و شرکت ATI در نسل جدید خود در این رده محصولی نداشت.



ادامه مطلب ...


گوگل یاد و خاطره ژول ورن، نویسنده رمان‌های بیست هزار فرسنگ زیر دریا و دور دنیا در ۸۰ روز را با لوگویی که شبیه به نمایی از آب دریا ازپشت دریچه های زیردریایی است، گرامی داشت.



ادامه مطلب ...


جمعه 12 / 11برچسب:, :: 16:19 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

 

زمانی اینترنت، جدا از امکانات ارتباطی‌اش، قفسه‌ای با چند طبقه بود که اطلاعات باارزش، اما محدودی در آن پیدا می‌شد؛ محله کوچکی بود که خانه‌هایش یافتنی و مشخص بودند؛ بیشه‌زار کوچکی بود که به‌راحتی می‌شد هر گوشه و کنارش را دید. امروز اما اینترنت قفسه که هیچ، کتابخانه‌ای است که پیدا کردن ابتدا و انتهای آن ناممکن است؛ دنیایی است که هر کوچه آن به هزارتویی می‌رسد که سرک کشیدن به هر کدام از راه‌های آن به این سادگی‌ها هم نیست؛ جنگلی است که شاخه‌های درختان آن از گوشه‌های تاریک و روشن پیدا و ناپیدای آن سر‌به‌فلک می‌کشد. در حقیقت، حجم اطلاعاتی که در اینترنت تولید می‌شود وصف‌ناپذیر است.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 12 / 11برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

فیس‌بوک نام شبکه‌ای اجتماعی است که بی‌شک اکثر کاربران اینترنت حداقل با نام آن آشنا هستند. اهمیت و کارایی این شبکه اجتماعی در گرد هم آوردن افراد و نیز به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاملاً مشخص است. به همین خاطر شاید بهتر باشد تا این شبکه اجتماعی، مؤسس آن، و برخی مسائل پشت پرده آن را بهتر بشناسیم.



ادامه مطلب ...


یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های گوشی‌های تلفن همراه، بازی Bounce یا همان توپ جهنده است. شما در این بازی بایستی یک توپ قرمز رنگ را تا انتهای هر مرحله کنترل کرده و آن‌ را از حلقه‌های مشخص شده عبور دهید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه تقلب در این بازی و رفتن به مرحله بعدی بدون تمام کردن مرحله قبل بپردازیم.



ادامه مطلب ...


جمعه 12 / 11برچسب:, :: 15:58 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

این روزها جدیدترین پروژه مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ غوغا کرده و اخبار بسیاری از سایت‌های بزرگ و کوچک در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است. چند هفته پیش نیز نسخه‌ای از این سیستم‌عامل جدید در اختیار کاربران قرار گرفت که موجب شد طرفداران بسیاری را در ابتدای کار به خود جلب کند و سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف نیز به انتشار تغییرات، امکانات جدید و ترفندهای این سیستم‌عامل جدید بپردازند.

 

 



ادامه مطلب ...


 

سامسونگ از مدل جدید گوشی سری Galaxy خودش رونمایی کرد . این مدل که Samsung Galaxy S Advanceنام دارد ، گوشی دو هسته ای رده میانی سامسونگ خواهد بود . البته این گوشی به صورت رسمی در نمایشگاه MWC  معرفی خواهد شد. همچنین این گوشی با نام GT-i9070 شناخته خواهد شد .



ادامه مطلب ...


 

ما در این مقاله به چند نکته ی جالب توجه درباره ی تاریخچه ی ۲۴ ساله ی ویندوز در تمام طول عمر آن از Windows 1.0 تا Windows 7 اشاره خواهیم کرد.

 

ادامه مطلب را مطالعه کنید .

 



ادامه مطلب ...


 

امروزه اندروید با سن و سال کمی که دارد، تبدیل به یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سیستم عامل های موبایل در دنیا شده است. اما دید عموم کاربران نسبت به تلفن های همراه اندروید، ابزاری بسیار جدید است که زیر و بم کار با آن را  درست یاد نگرفته اند. اغلب شما درباره کدهای مخفی گوشی هایی مانند نوکیا و سامسونگ اطلاعات زیادی دارید، یا این مورد به گوش تان خورده است. اما چند نفر از شما با کدهای مخفی اندروید آشنایی دارد و با آنها کار کرده؟ در اینجا به تعدادی از کدهای مخفی پرکاربرد و ریزه کاری های این سیستم عامل همه کاره می پردازیم.



ادامه مطلب ...


5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.