اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

مایکروسافت قصد دارد تا ویندوز ۸ را به بازار جدید برای خویش بدل کند، این شرکت با هدف عرضه ویندوز ۸ برای انواع تبلت و ایجاد فروشگاه مخصوص نرم افزار می خواهد در این عرصه نیز حضور خویش را پر رنگ کرده و از گردش بالای مالی آن سهمی برای خویش کنار بگذارد. در آخرین اخبار منتشر شده در مورد سیستم عامل پر هیاهوی مایکروسافت، اعلام شده که ویندوز ۸ به خوبی از پس آزمایش برروی ابزارهای مبتنی بر پردازنده های ARM برآمده و آماده ارائه به تولید کنندگان است.

 



ادامه مطلب ...


تاکنون هیچ یک از هکر ها موفق نشده بودند iPhone 4S و iPad2 را جیلبریک کنند. ولی بالاخره این طلسم شکسته شده و اکنون همه کاربران می توانند گوشی آیفون ۴S و تبلت آیپد۲ خود را جیلبریک کنند. در ادامه Jailbreak هر دو دستگاه iPhone 4S و iPad 2 را آموزش می دهیم.

 

 



ادامه مطلب ...


مدل های تلفن همراه در بازار بسیار زیاد هستند وانتخاب کردن از بین آن ها یک کار بسیار مشکل است. این بار به سراغ سه گوشی بزرگ بازار رفته ایم و مقایسه ای بین آن ها انجام میدهیم.



ادامه مطلب ...


به نظر می‌رسد برخی از اطلاعات نسل بعدی آیفون از طرف یک کارگر چینی شرکت فاکسکان به بیرون درز پیدا کرده است.



ادامه مطلب ...


مثل اینکه HTC به تازگی دچار مشکل شده است. به نظر می رسد که حسابی به تلفن های جدید معتاد شده است. هرچند که اچ تی سی امروزه تلفن های بسیار خوبی تولید کرده است، اما مصرف کنندگان هم کم کم در حال غرق شدن در سیلاب مدل های جدیدی هستند که این شرکت به صورت هفتگی تولید می کند.



ادامه مطلب ...


امروزه کار با کامپیوتر در خانه و محل کار آن قدر رایج شده است که برخی از افراد هر روز مجبور به استفاده از کامپیوتر در مدت زمانی طولانی هستند



ادامه مطلب ...


(پردازنده ۸۰ هسته ای هم آمد)
تا به حال عادت داشته ایم که پردازنده های مورد استفاده مان همیشه یک هسته ای باشند . این بدان معناست که این پردازنده ها تنها دارای یک موتور بودند و کل تلاش سازندگان آنها هم متوجه افزایش کارآیی و توانایی همین یک هسته بود.
یکی دو سال پیش دو غول سازنده پردازنده های رایانه ای – اینتل و AMD – از دستیابی به فناوری ساخت پردازنده های دو هسته ای خبر دادند این بدان معناست که دو موتور بر روی یک پردازنده کوچک نصب می شود تا کارآیی آن به نحو چشمگیری افزایش یابد .

 



ادامه مطلب ...


جمعه 12 / 11برچسب:, :: 14:44 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

در این مقاله قصد داریم، به مهمترین مسائل در خصوص معماری این پردازنده ۴۸ هسته‌ای، بپردازیم.



ادامه مطلب ...


جدیدترین چیپست AMD، مادربورد ترکیبی از فاکتورهای پایداری، کیفیت و کارآیی است که تمامی انتظارات کاربر خود را به خوبی برآورده می‌کند.



ادامه مطلب ...


در حال حاضر ساعت های مچی تلفنی بسیاری در بازار با قیمت های مختلف موجود است اما هیچ کدام از آنها دارای سیستم عامل نیستند. این بار یک شرکت ایتالیایی به نام  Blue Sky قصد دارد با تولید ساعت تلفنی خود با سیستم عامل اندروید توجه دوست داران تلفن های همراه هوشمند را به خود جلب کند. این ساعت که I’m Watch نام دارد می تواند امکانات محدودی از سیستم عامل اندروید را با قیمت ۲۴۹ یورو یا ۳۵۰ دلار برای مدل ارزان آن عرضه کند شاید در ابتدا قیمت این ساعت بالا به نظر برسد اما در مقایسه با ساعت های لوکس و گران قیمتی که استفاده معمولی دارند به صرفه تر و مفید تر به چشم می آید.



ادامه مطلب ...


5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.