ساعت مچی با سیستم عامل آندروید وارد بازار می شود !
 
اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

در حال حاضر ساعت های مچی تلفنی بسیاری در بازار با قیمت های مختلف موجود است اما هیچ کدام از آنها دارای سیستم عامل نیستند. این بار یک شرکت ایتالیایی به نام  Blue Sky قصد دارد با تولید ساعت تلفنی خود با سیستم عامل اندروید توجه دوست داران تلفن های همراه هوشمند را به خود جلب کند. این ساعت که I’m Watch نام دارد می تواند امکانات محدودی از سیستم عامل اندروید را با قیمت ۲۴۹ یورو یا ۳۵۰ دلار برای مدل ارزان آن عرضه کند شاید در ابتدا قیمت این ساعت بالا به نظر برسد اما در مقایسه با ساعت های لوکس و گران قیمتی که استفاده معمولی دارند به صرفه تر و مفید تر به چشم می آید.

 

دارای یک صفحه نمایش ۱٫۵۴ اینچی با وضوح ۲۴۰×240 می باشد که به شما اجازه استفاده از امکانات محدودی از جمله ارسال و دریافت پیامک، دسترسی به ایمیل و نمایش تصاویر را می دهد. همچنین یک سوکت ۳٫۵ میلی متری برای گوش دادن به موزیک در این ساعت گنجانده شده است و با اینکه قابلیت تماس به صورت پیشفرض در این ساعت وجود ندارد با بلوتوث این ساعت می توان با اکثر تلفن های هوشمند از جمله آیفون ارتباط برقرار کرد و از طریق گوشی ارتباط تلفنی برقرار نمود.

این ساعت از یک باتری ۳۵۰ میلی آمپری تغذیه می کند و قادر است تا ۳ ساعت تماس تلفنی، ۳۰ ساعت استندبای با بلوتوث روشن و ۴۸ ساعت استندبای با بلوتوث خاموش دوام بیاورد. با اینکه I’m Watch از سیستم عامل اندروید بهره می برد اما نمی توان از برنامه های اندروید روی این ساعت استفاده کرد اما یک فروشگاه برنامه به نام I’m Store  در این ساعت وجود دارد که می توانید به قابلیت های ساعت مچی منحصر به فرد خود بیافزایید. این ساعت از پردازنده Freescale i.MX233 استفاده می کند که تا حدود ۴۵۴ مگاهرتز کلاک شده است در نتیجه انتظار می رود محیط ساعت دارای سرعت مناسبی باشد.

 

I’m Watch در دو مدل I’m Color و I’m Jewel برای پیش فروش قرار داده شده است که I’m Color مدل پلاستیکی ساعت در رنگهای مختلف با قیمت ۲۴۹ یورو و I’m Jewel مدل تیتانیومی ساعت است که رنگهای زرد، صورتی و مشکی طلایی آن با قیمت ۱۱۹۹۹ یورو و رنگهای سفید طلایی و الماسی آن با قیمت ۱۴۹۹۹ یورو موجود است همجنین یک مدل I’m Special نیز در لیست قرار داد که به گفته سازنده تنها از مواد لوکس انتخابی شما تهیه می شود و قیمت متغیر دارد. گفتنی است I’m Watch در ماه نوامبر عرضه می شود و تا آن زمان این قیمت ها با ۲۰ درصد تخفیف محاسبه شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.