مشخصات گوشی Nokia Lumia 900
 
اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 
شنبه 13 / 11برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : مرتضی رسولی

 

 

Nokia Lumia 900
 
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:فرم گوشی : ساده - وزن : 160 گرم
پردازنده:Qualcomm APQ8055 Snapdragon Chipset, Adreno 205 GPU 1.4GHz
حافظه:حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 512 مگابایت
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع AMOLED - اندازه 4.3 اینچ - WVGA 800 × 480
دوربین:8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Microsoft Windows Phone 7 نسخه 7.5 Mango - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات:رادیو - هندزفری - قطب نما - حسگر شتاب سنج - باتری 1830 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 300 ساعت - زمان مکالمه 7 ساعت
 
نقد و بررسی Nokia Lumia 900
در این شلوغی و ازدیاد کمپانی های دیجیتالی و محصولات جدید آن ها در نمایشگاه CES امسال، Nokia لازم بود محصول جدید و جالبی معرفی کند تا در این میان به چشم آید و در این کار موفق شد. در کنفرانس مطبوعاتی رسمی نوکیا، آن ها محصول جدید خود را که مسلما بازار گوشی های مبتنی بر Windows Phone را تکان خواهد داد، معرفی کردند. این گوشی جدید Lumia 900 نام دارد.
از لحاظ ظاهری Lumia 900 شباهت بسیار زیادی به Lumia 800 دارد ولی در کل بزرگتر از Lumia 800 میباشد. در Lumia 900 نیز از همان طراحی و بدنه یک پارچه پلی کربنات استفاده شده است. نگه داشتن این گوشی در دست بسیار راحت است و حس خوبی دارد و از طرف دیگر، ظاهر آن با ظاهر اکثر گوشی های موجود در بازار تفاوت دارد و یک حس خاص بودن دارد. شاید این سوال برای شما مطرح شود که چرا نوکیا از یک طراحی جدید در ساخت این گوشی استفاده نکرده است ولی خوب در نظر داشته باشید که همین طراحی خاص نوکیا است که سری Lumia را از دیگر گوشی های موجود در بازار جدا کرده است. در کل Lumia 900 یک گوشی شیک و فوق العاده است که کیفیت خیلی بالایی دارد.
خوشبختانه این افزایش سایز به این معنی است که صفحه نمایش این گوشی نیز، بزرگتر شده است. Lumia 900 دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی WVGA AMOLED با تکنولوژی ClearBlack است که یک صفحه فوق العاده با کیفیت است و از نگاه کردن به آن لذت خواهید برد. درست که رزلوشن آن در مقایسه با گوشی های نسل جدید، خیلی بالا نیست ولی برای انجام تمام کارها و لذت بردن از آن ها کافیست. از آنجایی که این صفحه نمایش AMOLED است، زاویه دید آن بسیار بالا و رنگ های تولید شده بسیار غلیظ و زنده می باشند.
به کمک پردازنده 1.4 گیگاهرتزی تک هسته ای Qualcomm Snapdragon APQ8055، تجربه کار کردن با این گوشی بسیار روان و بی نقص است البته نسخه نهایی این گوشی مسلما تعداد برنامه های خیلی بیشتری نسبت به این نسخه اولیه خواهد داشت.
از لحاظ عکس برداری و فیلم برداری نیز این گوشی به یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک به همراه لنز Carl Zeiss و فراخی دیافراگم F 2.2 مجهز شده است. البته فیلمبرداری این دوربین همچنان به کیفیت HD 720p محدود میباشد. با توجه به اینکه این گوشی از امکانات ارتباطی LTE برخوردار است، خیلی مشتاقیم که بدانیم باتری 1830 میلی آمپری این گوشی، چه مدتی میتواند این گوشی را روشن نگاه دارد.
متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با تاریخ انتشار این گوشی و قیمت آن بیان نشده است.
 
نقاط قوت و ضعف
کیفیت ساخت فوق العاده بالا با بدنه یک پارچه پلی کربناتی
طراحی خاص، زیبا و فوق العاده که آنرا از دیگر گوشی های موجود در بازار جدا میکند
صفحه نمایش عالی 4.3 اینچی WVGA AMOLED با تکنولوژی ClearBlack
زاویه دید بسیار بالای صفحه نمایش
پردازنده قدرتمند 1.4 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon APQ8055
محیط کاربری کاملا روان بدون هیچگونه افت سرعت
دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک به همراه لنز Carl Zeiss و فراخی دیافراگم F 2.2

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.