50 موس عجیب که مانندشان را ندیده اید!
 
اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

نقش موس به عنوان یک ابزار اساسی برای کار با کامپیوتر بر هیچ کس پوشیده نیست. هنگام کار با کامپیوتر شما وابستگی زیادی به موس دارید. ۲۰ سال قبل این وابستگی ۱۰۰ درصد بود (اگر موس نداشتید نمی توانستید با کامپیوتر کار کنید.)، ۵ سال قبل وابستگی ۸۰ درصد بود و اکنون این مقدار به کمتر از ۵۰ درصد افت کرده است. علت این افت، پیدا شدن تاچ پد و سایر سطوح لمسی بوده است. اما طراحان همچنان با جدیت در حال کار روی موس ها هستند. زیر آنها در نرم افزارهای طراحی مانند فوتوشاپ و… بسیار بهتر و سریع تر عمل می کنند.

 

موس مغزی

این موس تجملاتی پر مغز برای گیک هایی که عاشق ابزارهای عجیب هستند، عالی است. در ضمن شاید باعث خلق ایده ها و کشف های جالبی در مغزتان هم بشود!

موس هواپیمایی، با لامپ های ال ای دی

ویژه عاشقان جنگ های ستاره ای و سایر فیلم های علمی تخیلی. این موس با رنگ های سفید و سیاه، دکمه ها و چرخ اسکرول ال ای دی با رنگ های قرمز و آبی فروخته می شود.

موس وایرلس کمرو بلک

این موس جاده ای، قرار است دل عاشقان ماشین را برباید. این اتوموبیل زیبا تمامی کارایی های سایر موس ها را دارا می باشند. این موس در عین داشتن لبه های نرم، با داشتن بدنه زیبا و لامپ های ال ای دی در چراغ ها و اسکرول خود، کاملا واقعی به نظر می رسد.

موس فراری

این موس نوری کاملا شبیه یک ماشین فراری است و ویژه هواداران ماشین های اسپورت. لامپ های ال ای دی روی آن بسیار زیبا و دل ربا هستند.

موس سایبورگ آر.ای.تی: موس بازی

شاید بعلت شکل ویژه، موس چندان راحتی نباشد، اما این سایبورگ کامل کننده یک کامپیوتر بازیخور است.

موس تلفنی ویژه مکالمات اسکایپ

این موس کاملا برای مکالمات اسکایپ طراحی شده است و همراه آن هندزفری مربوط نیز استفاده می گردد.

تاچ موس اکلیپس

موس لمسی eclipse (کسوف) با طراحی زیبا، بدنه آلمینیومی دلربا، ظاهر اسپورت، امکانات حرفه ای، شکل ارگونومیک برای استفاده در خانه و محل کار عالی است. این تاچ موس آمیزه ای از زیبایی و کیفیت است،.

موس پرتابل دستی

دنبال موسی با ظاهر متفاوت می گردید؟ این موس شاید به کارتان بیاید. در اینجا کنترل موس با انگشتان صورت می گیرد و قرار نیست موس روی میز حرکت کند.

موس گلفی

اگر به گلف علاقه دارید، این موس برای شما است. فقط خواهش می کنم خدای ناکرده موس تان را با توپ گلف واقعی و خانه را با زمین بازی اشتباه نگیرید، زیرا به نظر نمی رسد این موس مقاومت چندانی در برابر ضربات شدید داشته باشد.

موس پد برای موس های گلفی

اگر گلف موس های بالا کافی نیست، می توانید با استفاده از این موس پدها سایر اجزای بازی گلف را نیز در یک جا جمع کنید.

موس عمودی Wowpen Joy

این موس ارگونومیک بوده و برای هر دو دست راست و چپ طراحی شده است. البته این موس فقط با کامپیوترهای دارای بلوتوث کار می کند.

موس کفشی

این موس های کفشی که به موس اسبی نیز نامیده می شوند، دقت ۸۰۰ نقطه در اینچ (dpi) دارند. آنها توانایی تصحیح مشکلاتی چون خستگی عضلانی در افرادی که مدت طولانی پشت کامپیوتر می نشینند، نیز دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.