NEC-Casio تلفن جدید ضد آب اندرویدی خود را معرفی کردند
 
اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

 

چند وقتی است که دو برند مطرح ژاپنی یعنی کاسیو و ان ابی سی مشترکا در زمینه تولید ابزارهای موبایل از جمله تلفن های همراه همکاری می کنند. در حال حاضر محصولات NEC-Casio معمولا تنها برای بازار ژاپن تولید می گردند. روز گذشته NEC-Casio تلفن هوشمند زیبایی را معرفی کرد که مشخصات سخت افزاری نسبتا خوبی نیز دارد.

 

LTE N-04D نام تلفن جدید NEC-Casio است که مجهز به سیستم عامل اندروید 2.3 می باشد و حدود 149 گرم وزن و 11.3 میلی متر ضخامت دارد. این تلفن قرار است هفته آینده وارد بازار ژاپن شود.

بدنه N-04D همچون تلفن جدید فوجیتسجو ضد آب است و در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار به داخل گوشی مقاوم می باشد.

پردازده اصلی این تلفن APQ8060 است که دارای دو هسته 1.2GHz است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن می توان به حافظه RAM با ظرفیت 1GB، حافظه داخلی ذخیره سازی با ظرفیت 16GB و دوربین 8.1 مگاپیکسلی اشاره کرد. دوربین این تلفن قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 720p است و  در زمان عکس برداری نسبتا سریع عمل می کند و برای ذخیره هر عکس حدود 0.8 ثانیه زمان نیاز دارد.

نمایشگر 4.3 اینچ N-04D دارای رزولوشن HD یا 720 در 1280 است.

این تلفن از طریق Bluetooth 4.0 به خوبی با ساعت های مچی G-Shock کاسیو متصل می شود. هنوز قیمت این تلفن و احتمال عرضه آن به کشورهای دیگر اعلام نشده است.

جهت مشاهده دیگر محصولات کاسیو- ان ای سی به این آدرس مراجعه نمایید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.